zaterdag 8 november 2014

X - Mas Tag ...

Nog een kerstkaartje ...
Maar dit keer heb ik een label gemaakt 
met de Shape art van Dutch Doobadoo.
Heel leuke materialen om 
mee te werken.


Het papier is van Carta Bella, de stempel is 
van Magnolia en is ingekleurd Copic markers.
De sneeuwsterren zijn van een mal van Joy 
en de doily is gemaakt met een mal van
Cheery Lynn.

Met deze label kaart wil ik graag 
deelnemen aan de challenge van 

We Do Doobadoo - Dies 
Stamp and Create with Magnolia - Winter image + dies

3 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi

lenywim35 zei

Leuke tag Peggy. Bedankt voor je reaktie op mijn trapjeskaart. Daarom dacht ik , ik ga ook eens bij jou kijken en een reaktie achterlaten. gr leny w

Marrie zei

Hallo Peggy,

Wat een super mooie tag heb je gemaakt voor de challenge TFMC blog.

Lieve groetjes Marrie